torsdag 17 januari 2008

Age of love

Har följt ett program på tv som heter age of love o de handlar om en kille som ska dejta ett visst antal tjejer, där en del av dom är i 40 års åldern o en del av dom är i 20 års ålder...
Det handlar om åldern har nån betydelse...
Vilket ja anser att den inte har, klickar de så klicka de oavsett ålder..
Personligen så skulle nog ja nog inte kunna tänka mej att vara tillsammans med nån
som typ e tio år äldre än mej, men man vet ju aldrig..
Man ska aldrig säga aldrig...
Åldern är bara en siffra o kärleken är så mkt mer...
Skulle aldrig reagera om nån av mina nära o kära skulle bli ihop med nån som är äldre elle yngre..
Men visst de finns gränser, ja skulle väl inte bli överlycklig om min mamma elle pappa
blev tillsammans med nån som va lika gammal som mej.
Men ja skulle ju aldrig kunna välja bort mina föräldrar för de...
Kärleken är så värdefull o så viktig o hittar man inte de man söker efter i nån som är i ens egen ålder, så e de ju inget fel att söka lyckan i en äldre eller yngre...
Kärleken ska ju va nåt vackert oavsett:)
ja själv har ju varit ihop med en som va 12 år äldre, visserligen ett riktigt p*cko...
Men just då va ja (vill knappt säga de) kär o ja struntade i va folk tyckte o tänkte om att han va så pass mycket äldre.
Jag va kär o hade gjort mitt val...
Vilket ja idag visserligen ångrar, men man får väl se de som att ja idag är en erfarenhet rikare:)

*love*

Inga kommentarer: