söndag 20 januari 2008

Jag trodde allvarligt talat att ja skulle dö...


Skulle med Leo till hans gym idag efter jobbet...
Han tränar på ett sånt där gym där de bara är såna där stora björnar som tävlar i bodybuilding.
Jag har varit lite så där lagom katig hela veckan o sagt till Leo, att ja ska nog visa dej va ja kan;)
De blir nog du som går gråtandes därifrån har ja sagt hihi...
Jag sa för mkt...
Herregud säger ja bara..
Direkt när ja kliver innanför dörren där så får ja se den största människa ja någonsin sett... jag bara stod o gapa, Leo berätta sen att den killen va han som va störst där o de kan ja förstå, för de e nog inte lätt att bli större...
Jaja vi gick ner en trappa o visserligen va ja inte riktigt lika katig längre, men ja tänkte att ja ska nog visa dom, så ja höll hakan högt upp i skyn:)
O idag hade vi beslutat oss för att köra armar eftersom de e de ja gillar bäst...
Ja gillar nog inte de så mkt längre faktiskt...
Jag hade sagt att ja ville göra allt som Leo gjorde när han tränar armar, fast visserligen me mindre vikter...
Men han pressade mej till max o till slut så orka ja inte ens bära min vattenflaska...
Efter en och en halv timme så sa Leo nu har vi bara mage o kondition kvar, men ja sa att de ända ja ska göra nu e att sätta mej på vagnen hem...
Ja pallade inte mer, svetten bara rann o ja klara knappt att bära mej själv hehe...
Så nu sitter ja här o e inte så katig längre...
Men va fan ja e duktig me mina vikter o me mina redskap o med mitt schema....
Där e ja ju grym o de lär ni ska få se resultaten av sen när ja kommer hem nästa gång:)
Hehe... har kvar självförtroendet ändå...
Jag är inge bodybuildare o ja vill inte bli nån heller, ja vill ju faktiskt bara ha Jennifer Lopez kropp hehe...

*love*

1 kommentar:

Jocke sa...

Oj.. bodybuilderskan! Men du är väl fin som du är?? =)