tisdag 8 januari 2008

Uppe me tuppen...

De va jag väl inte riktigt...
Sov som en stock imorse, men de va nog va som behövdes efter en veckas arbete, med mkt träning o festande.
Men väl uppe så vart de att slänga i sej två st koffien tabletter,på me kläderna o ut o traska..
Och Jenny fick jag med mej:)
Va längesen hon va ute o motionera så de fick bli en promenad i hennes takt, men de e bättre en ingen promenad alls:)
Men ja skutta lite här o var så ja fick upp flåset lite, så de gick kanoners...
Sen gick vi till affären o handla lite, sen vart de en nyttig o riktigt god frukost...
Fast de ja längtat efter hela dagen e ändå Jennys köttfärs sås som e så grymt god o faktiskt rätt så nyttig:) Kan ja ju iallafall få inbilla mej... så våga inte skriva nån kommentar dettta;)
Resten av dagen blir nog rätt slapp, har preis diskat o ny städat e de, känns gött, för ligga i soffan o lata mej e nog precis va ja behöver göra... ja uppskattar verkligen min ända lediga dag..

Undra om de e nåt på gång som ja glömt bort elle nåt, för inatt vakna ja av att ja grät...
okej låter helskumt, men ja gjorde ju de väldigt ofta när ja bodde i motala, men ända sen ja flytta hit så har ja inte gjort de...
Kanske e för att ja jobbat så mkt o tränat en massa, de kanske tar lite väl mkt på min lilla ärthjärna hehe...
jaja skit samma e ju inget ja mår dåligt över...:)

Undra hur 2008 blir då?
Bättre än förra året får vi verkligen hoppas annars så e de ja som hoppar från bron...
Kärlekslivet gick fett dåligt asså, mina andra behov behövde ja ju aldrig lida för;)
Men nån som älska mej hade ja då inte.
Fast ja brukar inte va negativ så ja tänker inte börja nu:)
De va ju faktiskt ett bra år oxå:)
Jag flytta ju te Götet o fick de bästa jobbet i världen o en massa underbara vänner...

Vi slutar dagens blogg med att säga att ja älskar er mina bästaste vänner:)

*love*

1 kommentar:

Vildängel sa...

Joho.. Ja älskar dig ju pullan..