tisdag 19 februari 2008

Inge bra de här... fan...

Jaha då har man varit hos läkaren i tre timmar idag o de va som ja trodde *suck*
Inflamation i lungsäcken...
Har kommit på att ja verkligen har gjort de här mot mej själv...
Jag har skadat mej själv i tio år...
De e ju fan inte klok...
Långsamt självmord e va de e...
Får se va som händer o sker nu, se om ja klarar de...
Men gör ja inte de, så e de sista ja behöver nån som tjatar på mej... (en liten varning bara)
Ja tar de i min takt...
De är svårt att säga hej då till sin bästa vän...
Jag fick en rejäl varning av min läkare...
Och de va inge kul o höra men säkerligen väldigt bra att höra, men just då ville ja bara ge han en rak höger...
Lika bra att få höra sanningen innan de är försent...

*love*

3 kommentarer:

Vildängel sa...

Gumman.. Du får ta de i i vilken takt du vill, bara du slutar.. *ler*

Sandra sa...

Håller på dig...klarar jag mig klarar du dig! Efter tio år är det svårt, men vill man så går det! *kramar om*

Lisandra sa...

Tack tack:)