söndag 30 mars 2008

Dags att sova...

Har precis krypit ner i sängen efter att ha pratat o sagt god natt till älsklingen..
Tråkigt att sova själv, men de e ju bara två nätter som tur är:)
Så ringde I nyss oxå, så hade vi vårat dagliga god natt samtal:)
Hon tycker det är väldigt upptaget i min telefon nu för tiden hehe hm undra varför??;)

Idag skulle man ställa fram klockan oxå då, känns skönt när kvällarna blir ljusare, får mer vår känsla då...
Hoppas den är på g iallafall, för nu är ja fan trött på de här vädret...
Just nu regnar de, men imorrn hoppas ja på sol, skulle ju bli bättre väder i veckan..

På onsdag ska ja träffa gumsan o mina små underbara barn:)
Ska ta med dom till Valentino så I får äta lite mjölbykebab, de e ju ett måste..
Sen ska de tjuttras en massa o så ska ja busa lite med trollen:)
Blir nog en toppen dag:)

Dags att sova...

*love*

2 kommentarer:

Vildängel sa...

Jaaaaaaaaaa mjölbykebab.. Men får ju bli en kebabsallad då ju.. *snyft* men men de får gå.. så länge ja får min kebab.. hihi..

Jocke sa...

När ska du till Harrys nästa gång då så ska jag se till o vara hemma! hehe! Om det inte är den 18-19 april då! Fast det kanske var då du skulle komma hem kom jag på.. hehe! Kram kram