torsdag 13 mars 2008

Dags för sängen...


Ligger i sängen med min nyköpta bäbis (datorn) :)

Har precis lagt på telefonen efter att ha pratat med min babe...

Saknar honom så fruktansvärt mycket, önskar han kunde va här jämt...

Men han kanske kommer i helgen:)

Då vet ja vem som skulle va lyckligast i världen... jo jag:)

Han får mej att le o han får mej att må så himla bra...

Han är underbar helt enkelt:)


Imorrn är ja ledig, ska bli himla skönt, tror H har förstått hur mkt ja har jobbat o hur mkt de tar på mej o mina krafter..

Så ja ska försöka sova så länge som möjligt, vilket inte brukar gå så bra, men man kan ju göra ett gott försök..

Kan ju iallafall ligga i sängen o slappa:)


Men ska kanske ner till satn för att käka lunch me G, får se va man orkar, men trevligt skulle de ju bli...

Mycket skvaller:)


Imorrn kväll så har centralhuset fixat nån slags mingelfest för dom som jobbar där..

Och dit ska ja, hoppas de blir skoj:)

Hoppas de finns mkt vin:) hi hi

Har druckit några glas idag o de känns kan ja lova, snurrar lite gott i skallen på mej:)


Hatar att ja ligger själv i min säng just nu, man vänjer sej fort vid att ha nån brevid sej o ja vill ha min babe här NU!!!!!


Men ja hoppas att ja kan längta till helgen, vi får vä se:)


Nu ska ja nog ta o sova o drömma en massa härliga drömmar;)


Min lilla pulla har tänkt på dej hela dagen..

Hatar att de här ska drabba dej, men i vått o torrt så finns ja här, de vet du:)´

Allt kommer bli bra, de känner ja på mej o ja ska stötta dej oavsett...

Du är ju min storasyster:)

Älskar dej gums...


Saknar J massor...


*love*

1 kommentar:

Vildängel sa...

Jag älskar dig med!! O jag är så glad att du finns!! O ja är väldigt glad över att du hittat din babe.. Fan så kul vi fyra tokar ska ha i sommar ute på sjön.. *love*