tisdag 1 april 2008

On the road...

Jahop då sitter man på bussen då...
Inte lika segt som vanligt då en ja känner är med på bussen o hon har med sin jätte söta son som är 14 månader gammal med sej...
Där kan vi snacka charmtroll:) så himla go o söt:)
Tänkte ja skulle skriva mej en liten blogg sen ska ja vara social igen..

Klockan är ca halv nio så de e "bara" tre timmar kvar;)
Eh de går fort, är ju på väg iallafall:)
Så snart blir de mys med älsklingen:) hi hi

Folk på spårvagnen kan man ju bli tokig på...
Imorse när ja skulle ta vagnen ner till centralen så sitter ja där på min plats fullt me packning, men självklart så e det ändå en puckad brud som bara står o glor på mej, men bara glor hon säger inget, ja antog att hon ville sitta ner, o visst så va de...e
Men varför ju vid mej som hade fullt med packning, när de fanns lediga platser...
De kan man ju undra, tjurigt så tog ja min packning o la i knät, tung o otympligt o jävligt men men ja ska inte brusa upp tänkte ja...
Sen väl framme vid centralen när ja ska kliva av så vart ja tokig, ni ska ja inte troatt hon lyfter på arslet..
Nä nä , jävla apa.. utan ja får lyfta all min packning över henne, ja menar de e rätt trångt på en vagn...
Va nära på att inte hinna ut innan vagenen skulle till nästa hållplats...
Den där lilla apan va nära på att förstöra min morgon, men nehe du de lyckades du inte riktigt med...
För idag är en bra dag, ja är ju på väg till min underbara älskling:)

*love*

Inga kommentarer: