tisdag 25 mars 2008

Underbar helg...


Som tyvärr tog slut alldeles för fort..

Sitter just nu på bussen o har så ont i magen, ja vill inte va här, ja vill va med min älskling...

Tre veckor kanske de tar innan vi ses nu:( usch hur ska de gå?


Helgen har annars varit toppen..

Vi drog till Mjölby eftert ja sluta jobbet i lördags, sen vart de en tripp förbi mamma med familj, där satt vi o babbla lite och åt påskmat.

Sen drog vi till J o E, va trevligt, vart lite cider o så men annars rätt lugnt för mej, värre med min babe som vart lite rund om fötterna;)


Söndagen vart de fullt upp, de va många som man skulle hälsa på.

Först va vi hos svärmor o svärfar på lunch. mums sikken god mat:)

Sen åkte vi förbi hos min faster en sväng o tog en kopp kaffe o hälsa på hunden, som ja e precis livrädd för, bits ju... Bättre sen när hon inte e valp:)

Sen vart de en fika på donken med en kompis till J, sen en tripp ut till min morbror o sen mamma o sen till slut hamnade vi oss K o A.. Där satt vi resten av kvällen o drack lite.. Då va de min tur att bli lite slirig...

Va väl inte så katig igår morse;)

Men upp kom ja, gick o köpta frallor till frukost, sen kom mina svärföräldrar o så följde vi med dom till Lkpg:)

Så trevligt så:)


Resten av dagen igår spendera min babe o ja ihop själva, va hur skönt som helst...

Hyrde en film o låg i soffan o bara mös...

Syster o hennes kompis kom förbi en snabbis o åt lite pizza med oss, va ju kul att man hann me att träffa henne, hon e ju oftas ute o far, så man aldrig hinner träffa henne..


Fick tårar i ögonen när ja skulle på bussen förut, känns förjävligt att sitta här...

Vill inte, vill va i min älsklings famn...


Ska försöka sova lite nu kanske...


*love*

1 kommentar:

Vildängel sa...

Åhh ni e så nuttiga... O ja vill fan träffa den där karln snart.. Även om de e mkt trevligt att prata med honom i telefonen o ligga på hans mage ;-) hihi