måndag 7 april 2008

1 månad...


Idag är det 1 månad sen ja blev den lyckligaste tjejen på jorden...
Jag fann min dröm prins:)
Det bästa som någonsin hänt mej..
Han är underbar, han är bäst:)
Älskar honom mer än nåt annat på hela jorden:)
Vill leva hela mitt liv med honom...
Han är min man.. nu o för alltid:)

Till J:
Du är det bästa som hänt mej, ingen är lyckligare än jag över att du är min..
Jag har verkligen funnit kärleken i mtt liv.
Jag vill dela resten av mitt liv med dej..
Du gör mej hel...
Du får mitt hjärta att banka, du får mej knäsvag, du får mej att le o skratta...
Du gör mej till världens lyckligaste tjej...
Jag älskar dej älskling...

Puss puss


*love*

1 kommentar:

Vildängel sa...

åhhh så sött.. Tycker han verkar bra också.. Även om ja bara fick träffa honom en kort stund o han såg ut som en sotare då.. *ler*