fredag 25 april 2008

Fredag...

Jaha då va de fredag och helg igen...
Jobbar hela helgen suck...
Men ja är ledig på måndag:) då ska de slappas kan ja lova och då är det ju bara ett dygn kvar till älsklingen kommer hit:)
Som ja längtar..
Känns jätte knas att han inte är här nu, han brukar ja alltid ligga brevid mej här i soffan o mysa på fredagar..
Men inte den här helgen tyvärr:(
Men ja vart iallafall jätte glad förut idag när Johan berätta att han inte ska jobba nästa fredag:)
Så då stannar han ända till lördag morgon:)
Kan ju inget annat är att le stort:)

Ska bli skönt att få sova två timmar längre imorrn, ibland är det riktigt jobbigt att gå upp klockan sex för att åka o träna, fast de e visserligen väldigt skönt när man tränat klart:)
Och duktig känner man sej oxå:)
Men imorrn får ja sova ända till åtta, så gött så...

Fundera på om man kanske skulle ta att gå ut nästa helg, inte för att ja känner mej direkt sugen på det men man kanske blir de...
Kanske skulle ta o bjuda hit lite folk o sen dra ett varv på avenyn..
Hamnar antagligen på Tranquilo:)
Men som sagt de beror på om man är på party humör...

Nu ska ja snart säga god natt till Johan sen blir de sängen...

Hoppas ni har en toppen fredag gott folk:)

*love*

1 kommentar:

Jennan sa...

ville bara säga att jag tycker det är skitkul att du är kär osv...men jag är fortfarande besviken på dig att du inte vill göra rätt för dig..man bor inte hos folk o sen skiter i o betala för sig...Min el var avstängd men detkostar inte 968kr o sätta på den igen..
det kostade mig 4000..
Jag tyckte om dig,men du tyckte visst inte om mig,jag var väl bara nån dum brud du kunde bo hos,när du vart utslängd från det andra stället...
OM du vill göra rätt för dig hör gärna av dig,för man bor inte hos nån o sen skiter i o betala för sig oavsett om man är vänner lr inte...
Jenny