onsdag 23 april 2008

Onsdag...

Idag va det en väldigt lugn dag på jobbet:( hade min första kund kl 14.45.. så jävla segt.. men sen efter den kunden flöt de visserligen på hur bra som helst, hade sju klippningar på raken sen..
Så eftermiddan vart ju lite halvstressad...
Hade ju varit lite roligare om man kunde haft dom kunderna under hela dagen, för fram till tre höll ja på att spy, är så tråkigt att bara stå o hänga...

Kvällen har varit mycket trevlig:)
G har varit här, vi käkade pasta/kycklingsallad o titta på Grey´s..
Gjorde två olika sallader haha, hon skulle ju ha pesto i sin o de e ju inte ja nåt big fan av, så nja ja gjorde min egna, lite smått tokig e man ibland;)
Blir helt tokig av att behöva vänta till nästa onsdag för att få se Grey´s igen.. åh de va ju så spännande idag, och slutet va ju helt crasy, så ja vill ha onsdag o klockan nio NU!!!

Nåt ja vill ännu mer är tisdag, då kommer baby hit... snacka om att ja längtar..
Är så jobbigt att va ifrån han..
Finns inget värre, de gör ont i hela mej...
Sex jäkla nätter kvar, värdelöst, hoppas de går himla fort..
Vill ja ha min älskling här...nuuuuuu
Vill sova i hans famn...
Baby ja saknar dej nåt enormt mycket...

Ida o ja har knappt hörs nåt idag, ringde förut på dagen men hon svara ju inte:P
Hoppas allt gick bra idag iallafall gumman:)

Nu ska ja ha mitt god natt samtal med älsklingen:)

*love*

1 kommentar:

Vildängel sa...

Hihi.. Nu sitter ju inte telefonen fast klistrad på mig gumman.. Ja fixade mig inför mötet sen blev ja tvungen att rusa.. men vi hörs massa imorgon istället.. puss