onsdag 21 maj 2008

Vart tar dagarna vägen...

Tycker dom bara rusar förbi..
Både igår o idag har gått så himla fort..
Min önskan har alltså slagit in:) Jag ville ju att veckan skulle gå fort..
Hoppas att de blir så att de saktar ner när det är helg, när min babe är här...
Då blir det en massa massa mys:)
Ska bli så härligt att sova i hans famn igen!
Bara få ha han nära mej.... så underbart..
2 nätter kvar:)

Tränade på min modell igår, gick ur bra som helst... efter tredje försöket..
Höll på att ge upp..
Men till sist så blev de kanon bra:)
Känns toppen nu!
De här fixar ju ja;)
Imorrn blir de träning igen, vi ska köra så länge vi orkar så imorrn kommer ja nog hem sent!
Men de e sista gången vi kan träna innan det är dags..

Imorrn ska ja pumpa muskler igen o gå på de där eviga bandet som man inte kommer nånstans med hehe.. men de e så kul o så skönt när man är klar..
Blir 4 dagars träning den här veckan:) så duktig så;)

Pirrar i magen när ja tänker på att de snart är fredag.. Som ja längtat..
Saknar älsklingen så mycket..
Har varit så jobbigt att vara ifrån honom!
Kommer krama o pussa på honom hela helgen.. mej blir han inte av med:)

Nu blir de ett god natt samtal till min fina älskling sen blir de sängen..

*love*

Inga kommentarer: