torsdag 12 juni 2008

Fan va de vibrerar...

Ja nämnde ju i den förra bloggen om grannen som borra!
Så va de då inte rikitgt!
Började fundera o irritera mej mer o mer på de där ljudet o kom sen på aha de e säkert grannens tvättmaskin eller torktummlare...
Men nu framåt elva vart ja jävligt förbannad över att de fortfarnde lät, ja tänkte fan va dom tvättar då, jävla idioter!
Så ja reste mej upp ur sängen o försökte lista ut om de kom från grannen över mej eller brevid mej..
Men sen insåg ja att de kom från min vägg, ja gick närmare o så flytta ja lite på mitt skåp som står i vardags rummet o då helt plötsligt börja de låta lite annorlunda...
Öppnar skåpet o till min stora förvåning så ser ja min dildo ligga där o hoppa!
Tror ni ja la mej dubbelvikt på golvet o asgarva eller!!
Torktummlaren förvandlades helt plötsligt till en dildo!!!!!
Frågan är bara hur fasiken den sattes igång, det är nog Idas o mitt spöke som är här o lurar runt!
Han tycker kanske att den borde användas mer eller nåt haha!!
Tokigt som fan iallafall o ja kan inte sluta garva!
Ringde Johan o Ida direkt o berätta o dom skratta lika mycket som mej:)

Får nog ta ut batterierna, så ja inte sitter här o muttrar över grannarna nån mer gång;)

Nu ska ja sova, om ja kan, måste ju sluta skratta först!:)

*love*

P.s tur att de hände idag o inte imorrn när mamma o dom är här!
Lite lagom pinsamt:)

*love*

2 kommentarer:

Vildängel sa...

Haha ja de e svårt att inte skratta åt dig när sånna där tokiga saker händer.. *love u*

yennifer sofia tell sa...

HAHHAHAHHAHAHAHHA, FYFAN :D