tisdag 3 juni 2008

Är trött på det här...

Idag fick ja nog!
Har idag haft en sån dag då allt på jobbet bara va skit!
Kände bara nä.. va fasen så här kan man inte leva!
Jag vill inte längre..
Nu vill ja hem, hem på riktigt, hem till min Johan o där vill ja stanna!
De va kul här i tre månader o då levde ja verkligen o allt var på topp!
Sen började allt med att man började jobba 6 dagar i veckan sen vissa veckor så blev de 7 dagar i veckan..
Nu har ja kommit till den punkt då ja har kört slut på mej själv o ja känner att ja inte orkar mer..
Jag vill ha ett liv tillbaka..
De livet då ja alltid ville göra saker, livet då ja orkade göra saker..
Så fort en kompis eller nån frågar om vi ska hitta på nåt så är alltid mitt svar detsamma..
Nä ja e för trött elle nä ja jobbar imorrn mm..
Och det är inte jag...

Enda gången ja är mej själv är när ja är med Johan eller när ja är i Mjölby med min familj o mina vänner!
Då ler ja, då skrattar ja..
Då lever ja mitt liv!

Jag vill HEM!!!!
Och det är NU!!!!!!!!!

*love*

2 kommentarer:

K sa...

Kom hem om du känner så, tänk igenom det beslut nog. Jag vill att du flyttar hem, men jag vet att din dröm var där borta. Men nu har du ju provat och den staden finns kvar precis som lilla Mjölby. Stöttar dig i ditt beslut om du flyttar hem. Kramar från din vän K

Lisandra sa...

Tack gumman:)