måndag 30 juni 2008

Var fan är passet...

Jag var helt bombsäker på att ja visste vart mitt pass var när pappa frågade mej idag...
Men sen när ja o Johan började prata om Grekland så vart ja osäker.
Jag gick ut i köket o kolla i lådan där ja tycker att passat borde ha leget men sörni så va icke läget..
Kände hur paniken steg inom mej.. shit vart fan är mitt pass...
Hur ska ja hinna fixa ett nytt va min första tanke.
Gick in i klädkammaren o börja kasta gammla flyttlådor o en massa annan skit runt omkring mej..
Ja leta o leta o ja kunde verkligen inta fatta vart de tagit vägen..
Min jävla klant tänkte ja bara..
Men sen förstår ni så ser ja en gammal väska o där i låg den:)
Sikken tur...
Vart ju orolig där ett tag, inget pass inget Grekland o de vill ja ju inte!!
Så nu så, nu blir de Grekland:)

Och nu är de oxå dags för sängen borde sovit för längesen, ska upp o träna imorrn innan jobbet o de lär nog bli tufft med tanke på att ja inte tränat på en hel vecka nu, eller föresten lite mer...
Hm blir tufft imorrn, men de e bara att ge sej fan på de:)

God natt alla vänner o alla ja känner...

God natt älsklingen min sov så gott o dröm om oss:)

*love*

Inga kommentarer: