onsdag 9 juli 2008

En bra dag...

Idag har det varit en bra dag!
På jobbet hade vi idag en tjej som har varit o provjobbat och hon kommer även på fredag o ska jobba!
Ja gilla henne skarpt, en hel go tjej som e social o pratglad o ler hela tiden..
Precis som jag o Helina o de e en sån tjej vi behöver så ja hoppas att hon får jobbet!
Hon har precis gått ut skolan så de finns ju en del hon behöver lära sej men sånt tycker ja bara är kul:)
Och för att inte ha jobbat så mkt på salong så är hon jätteduktig!
Jag hoppas hoppas på att hon blir min kollega, vi tre skulle kunna få skitkul på jobbet:)

Imorrn har ja bott hör 1 år.. Jisses va fort de kan gå!
De betyder att ja jobbat på salongen i 1 år på lördag, så på fredag tyckte Helina att vi skulle hitta på nåt!
Blir väl lite mat o en drink eller nåt kan ja tänka mej..
Får se va hon hittar på:)

2 dagar kvar att jobba nu...
Känns härligt, min första riktiga semester på 4 år, så underbart de ska bli:)
Jag ska njuta för fulla muggar..
De bästa är att ja får njuta två av dom veckorna ihop med den ja älskar mest:)
3 veckors sovmorgon.. Jalla jalla låt dagarna gå fort nu!

Sista dagarna innan Grekland blir nog stressiga, inte för att ja ska göra så mkt, men ni vet hur ja är.. stressar upp mej för de mesta..
Först jobba sen dubbelkolla så ja fått med allt i resväskorna, sen växla pengar sen se till att ja får med mej pengar o resväskorna haha de e ju viktigt;)
Och sen e de ju de där med att komma till landvetter, känner ja mej själv rätt så kommer ja va där lååångt innan ja behöver bara för att ja är så nervös av mej..
Ja menar TÄNK om man skulle missa flyget:O
Inte så stor risk men ändå man kan aldrig vara för säker..
Så hellre en tidig flygbuss...

Nä nu ska ja sova o få min skönhets sömn haha;)

*love*

Inga kommentarer: