torsdag 3 juli 2008

Mardrömms natten...

Vaknade i morse med tårar i ögonen o att svetten bara rann..
Inatt drömde ja den värsta mardröm ja någon sin haft!
Den handlade om min vän Karin, som hade samlat några vänner för att berätta för oss att hon va sjuk o att hon skulle dö!
Hon hade bara två dagar kvar att leva o dom ville hon tillbringa med oss..
Vi vart alla helt knäckta..
Och de som va hur lustigt som helst va att hon visste exakt vilken tid hon skulle dö!!
Så vi tillbringade all våran tid med henne o när dagen sen kom så bad hon oss åka hem, för hon ville gå o lägga sej o dö för sej själv...
Vi kramade alla om varandra o sen åkte Johan o jag hem, han va full som ett hus o när vi kom hem så var hans ex hemma hos oss o kasta våra grejer hej vilt omkring sej..
Jag stod helt stum tills min telefon ringde, de va Karin..
Hon sa att hon ville prata med mej tills hon tog sitt sista andetag..
Där satt ja i soffan o hörde hur de blev svårare o svårare för henne att andas tills de sen tog slut!
Hon tog sitt sista andetag...
Sen vaknade jag, helt panikslagen, ni vet när man vaknar o man inte vet om de är sant eller inte...
Jag va väldigt nära att ringa Karin ska ni veta!
Usch hemska dröm..

På jobbet idag så berättade ja för min kollega Jelena om drömmen o då sa hon till mej att om man drömmer att nån ska dö så har man förlängt livet på den människan!
Så grattis Karin, ja har förlängt ditt liv;) haha
De e ju bra om de e sant:)

*love*

Inga kommentarer: