tisdag 5 augusti 2008

Jag är världens lyckligaste tjej...

Oj ser visst att det var ett tag sen ja skrev en blogg, så här lång tid ska de aldrig mer ta de lovar ja:)
Men som dom flesta vet så har ja haft semester o de har varit fullt upp o ja har ju varit med min älskling hela tiden o då vill ja ju inte sitta framför datorn!
För er som läser Idas blogg har ja fattat att ni väntar på att ja ska kläcka ur mej va det är ja är så lycklig över!
Har hört att vissa tror att ja är med barn, men icke sa nicke så är inte läget DENNA gången, utan nu är det faktiskt så att ja ska bli sambo med Johan:)
Känns så fantastiskt bra:)
Så den 4/9 jobbar ja min sista dag på Shape sen går flyttlasset till Mjölby o hem till min o älsklingens lägenhet!
Och sen i mitten av september så börjar ja på mitt nya jobb, som ligger i lkpg!
Salongen heter Hair Crew eller HC som dom flesta säger, ligger en trappa ner under salongen brännpunkt brevid stadium som ligger i stan, så kom gärna dit o klipp er vet ja;) (passar på att göra lite reklam hehe)

Livet som sambo med Johan kommer bli underbart:)
Älskar dej Johan...

*love*

2 kommentarer:

Vildängel sa...

Ida bara ler..

Sandra sa...

Hehe...Jag visste och förstod det hela rätt tidigt. Kul att du fick jobb så snabbt! Vad skönt att du flyttar nästan hela vägen hem, nu kanske man kan ses oftare. Kanske vi tre kan ha en och annan vinkväll! =)