tisdag 30 september 2008

Dagar som passerat...

Dagarna rullar på i ett o ja hinner inte riktigt med, fasen va fort veckorna går.. va är det ens för dag??
Ja är nu inne på min tredje vecka på Hc, kan inte fatta att de gått så fort!
Trivs så fruktansvärt bra, mina kollegor är toppen o kunderna är kanon:)
Känns så skönt!
Förra vecka kom annonsen o repotaget LKPG va o gjorde ut..
Va lite kul o se hehe
Och idag fick ja även reda på att TV 4 kommer imorrn o ska göra en reklam film med oss på Hc, så vi ska nu visas i reklampauserna på tv4 i 1 1/2 vecka, hur kul som helst..
Plus att rix fm visst ska börja med nån tävling som heter "gör min fula kompis snygg" hehe taskigt namn men jaja.. iallafall den som vinner den här tävlingen kommer få komma till Hc o få en make over o gissa vem som ska få göra de då??
Jo de är ja:)
Fy fan va skoj de ska bli, tänk att få förvandla en människa helt:)
Och då ska ju även en kamera man va där o filma o ta kort som sen läggs ut på fix fm hemsida..
Hur coolt som helst:)
Så ja har mkt att se fram emot:)

Idag börjar mitt favvo program, nämligen dom desperata hemmafruarna, åh som ja längtat.. ligga i soffan o bara va..
Hm blir kanske ett glas vin till, inte helt omöjligt.
Men innan dess så måste ja ju kolla på Idol, eftersom Mjölby killen Johan Palm är med, tycker han är grymt duktig för att inte vara äldre, tror han kommer komma långt i tävlingen..

Idag ska ja överraska min älskling oxå, o han är så nyfiken hi hi. men han får inget veta..
Han lär märka när han kommer hem;)

Nu börjar snart Idol..

Ciao..

*love*

Inga kommentarer: