lördag 25 oktober 2008

Idag vankas här vinkväll...

Snart ska ja ta mej mitt första glas vin o de ska bli mumma..
Vid fem tiden dyker Gussie upp, tyvärr inte Sara då hon ligger hemma i öroninflamation, stackarn..
De e ju inte första gången hon har de, det lilla öronbarnet som man nu kanske ska kalla öronvuxen eller nåt haha:)

Aja i vilket fall så kommer vi nog få de kanon kul:)
Mammsen kommer ju förbi en sväng oxå o ska käka här o snacka lite skit innan hon åker till jobbet!
Och sen kanske de dyker upp lite folk här sen, vi får väl se..
Men ja är iallafall jätte laddad, känns som att de lutar åt parken oxå, va ju hur längesen som helst ja va där..

Kanske skulle ta att byta om, jobbarkläderna börjar klia av allt hår nu.. usch usch..

Ha en kul kväll allesammans, de ska vi ha kan ja lova:)

*love*

2 kommentarer:

Sandra sa...

Ha så skoj ikväll och ta ett glas vin åt mig med =) Jag ska tänka på er när jag jobbar och tjänar mina "miljoner"

Lisandra sa...

haha ja dricker massor av vin åt dej ikväll:) dela med dej av miljonerna sen bara;)