måndag 24 november 2008

Jag håller mej vaken...


För ja vågar fan inte gå o lägga mej efter att ha sett Saw 3...
Fy fan fy fan fy fan vilken vidrig film..
Gussie o ja satt här o va hur rädda som helst, men ändå kan man inte sluta titta!
Men nu har Gussie åkt:( dumma henne som lämnar mej efter att sett den filmen hehe
De är riktigt scary att sitta här själv just nu kan ja säga, så ja ska minsann hålla mej vaken till Johan kommer, men de e en hel timme tills dess, men hur trött ja än e så vet ja med mej själv att ja inte kommer våga somna hehe:)
Nu ska ja väl bara genomlida fyran o femma oxå antar ja..
Kan ju inte sluta titta nu, måste ju komma på alla filmerna!


Sitter o sappar på tv:n och hoppas på att de är nåt kul på tv som får mej att tänka på nåt annat..
Yez scrubs e på tv, sikken tur.. får mej på andra tankar iallafall:)

Imorrn är de jobb igen, hoppas de blir lika skoj som de va idag, för idag va ingen av oss riktigt klok men fasiken så kul vi hade:)

*love*

9 kommentarer:

Unknown sa...

tack för den SUPERFINA bilden! =P hoppas du lyckades överleva kvällen. vi får ses snart igen tycker jag =) puss/gussie

yennifer sofia tell sa...

aa dom e otäcka, kom nyss hem från biografen i linköping, var och såg saw fem :)

Lisandra sa...

åh va den bra lr? har fyran kvar att titta på innan ja kan se femman.. men ja vågar inte kolla själv juh o Johan jobbar kväll hela veckan!

Lisandra sa...

Japp ja överlevde med nöd o neppe haha puss

Jennan sa...

Sluta larva dig hehe...Då ska du se alla filmer jag sett sista tiden,inget mot saw haha...Men så vet ju du att jag är störd oxå;-)

yennifer sofia tell sa...

jaa den var jätte bra verkligen :)

Jennan sa...

Men så hoppas jag du vet det är olagligt o ladda ner film o sånt va?? O även bilder;-) Bilder är värst passa sej haha

Sandra sa...

Men gumman, akta så du inte kissar i sängen när du sett såna där otäcka filmer. Jag har sett alla utom den sista. Kanske vi får till en kväll snart som vi kan ta det på. Tommy får ju gå hem på fredag. Ska kolla almanackan en sista gång så ringer jag dig så fort jag hinner. Kram på dig

Lisandra sa...

vadå gå hem, ska han inte vara kvar på jobbet??
Japp ta en sista till i almanackan o se till att hitta en bra dag som vi kan ses på:) puss på dej