onsdag 5 november 2008

Kaffe är gott...

Min nya frisyr:)

Sitter här i min nya soffa o dricker mitt morgon kaffe o bara njuter av att vara ledig:)
Har suttit i telefon med Sandra o försökt komma på nån helg vi kan ses, men de va inte de lättaste, är inte dom upptagna så är vi.
Men nån helg innan vi åker på båtresan ska vi väl kunna pricka in hoppas jag:)
Snart ska ja hoppa in i duschen för idag ska ja ner till stan o shoppa på hemtex:)
Vi fick ju present kort där när vi fyllde så ja hoppas att ja hittar nåt skojigt:)
Sen ska ja förlja med lillebror till tandläkaren sen ska han med hem hit o få bli klippt!
Och ikväll dyker syrran upp här o ska oxå få bli klippt.. sa ja att ja va ledig idag hehe
O just de min kära sambo har ja oxå lovat o klippa, fullt upp idag med andra ord:)


Ja får skriva lite mer sen nu måste ja in i duschen...

*love*



3 kommentarer:

Jennan sa...

Det vart jättesnyggt,men snart har du inget hår kvar..Blir bara kortare o kortare:-)

Sandra sa...

Ååå Puman i ny lyxförpackning. Skitsnygg ju!

Lisandra sa...

Tack tack:)