söndag 28 december 2008

Redan söndag...

Mina fem lediga dagar har snart passerat o det är dags för jobb imorrn..
Jobbar visserligen bara två dagar sen är det nyår o två dagars ledighet igen!

Helgen har varit väldigt lugn, i fredags sov min lillebror o Johans systerson Pilip över här, de va skoj!
Igår gjorde vi inte mkt alls, Sandra va här o jag satte i hennes löshår, o så fika vi o babbla om allt som händer här i Mjölby men framför allt va som händer i gbg.
Jisses säger ja bara, spelar ingen roll var man bor de finns falska människor överallt.. bläää..
Men de hon berättar speglar sej i de ja va med om när ja jobba i gbg!

Idag tog ja en rejäl sovmorgon, så skönt så!
Senare i eftermiddag ska vi åka till Sandra,Tommy o lilla Moa:)
Vi ska prata om kryssningen som snart äger rum o sen en massa annat:)
Så de ser ja verkligen fram emot:)
Men fram till dess så ska ja nog bara ligga i soffan o sappa på tv, de har ja inte gjort under hela min ledighet..
Skulle behöva vika tvätten oxå, men de får bli lite senare..

*love*

1 kommentar:

The One and Only sa...

faan va skönt för er o komma iväg på kryssning... jag är riktigt avundsjuk kan jag säga :)