onsdag 14 januari 2009

Vin o myskväll...

Blev de med mammsen igår, de va så trevligt så:)
Vi satt här o drack vin o åt god mat o babbla om allt mellan himmel o jord.
Sen sov hon över, för hon vet hur tråkigt ja tycker att de e att sova ensam:)
Och eftersom ja va ledig idag, så gick vi upp rätt skapligt o åt frukost, sen begav vi oss ner till stan o gick där en stund, lunchen käkade vi på Ilmondo, de va faktiskt riktigt bra mat!
Sen vart de hem till Elin för o träffa henne o mormor, o Elin o Toffe har köpt en hund så den ville man ju mysa lite me oxå.
En collie har dom köpt o ja ville ta med han hem, men de va kört haha;)

För bara ne liten stund sen åkte mamma hem, o ja fastna helt förslappad i soffan.
Men ja borde egentligen ta tag i graderoben, den skulle behöva rensas, men ja kanske får rycket sen:)

Det här med bloggar är rätt roligt ibland, men inser verkligen hur olika folk är.
Och en del förstår man inte alls hur dom tänker!
Säger bara de!
Skriver inte mer om de här, är ju dumt att skapa en mer osämja bland folk;)

Om ja skulle ta o göra lite nytta... eller inte ;)

*love*

7 kommentarer:

Jennan sa...

Jo men säg nu,du vet ju hur nyfiken jag är hehe..Du kan ju inte bara skriva sådär förstår du väl
Tjupp tjupp

Lisandra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jennan sa...

Damn alltså jag orkade inte ens läsa alla kommentarer..Men en sak kan jag säga som säger en hel del..Inte ens "idioten" skulle lämna sin 4-åring ensam hemma..Inte ens för o gå till affären.Det säger en hel del om människor som gör det..Det kan ju hända saker på 1min..Jag slutar aldrig förvånas om man säger så..

Men nu fick jag min nyfikenhet stillad iaf hehe

Lisandra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jennan sa...

oj vad det tas bort kommentarer här hehe

Lisandra sa...

ja de e ja själv som skrivit, men tog bort dom o skrev kommentarerna i din blogg istället:)

Jennan sa...

jag förstod att det var nåt sånt:-)