måndag 16 februari 2009

Att gå vidare...

Det har ja gjort o ja kommer inte gå bakåt, bara framåt.
Ja tänker inte sitta här o älta allt som har hänt, de gör andra så bra!
Dom senaste månaderna har varit upp o ner, det har skrivits mkt o det har blivit mkt smutskastning hit o dit,.
Trodde de va slut på de, men så fel ja hade.
Senaste idag läste ja nåt om mej och de tog andan ur mej.
Visst att situationen är som den är men varför kasta så mkt skit på nån eller på varann.
Vi är vuxna människor, eller de e va ja trodde iallafall.
Kan inte alla bara låta varandra vara nu o gå vidare med sitt egna??
Det är va ja har tänkt att göra, ja har inte smutskastat nån här på det sättet o ja tänker inte börja nu.
Det måste finnas ett slut på det här eller??

Jag tänker iallafall gå vidare med mitt liv.
Jag mår bra o ja är lycklig o så vill ja att de ska förbli.
Jag vill leva mitt liv som ja gör nu, med min underbara sambo mina vänner o min familj.

Jag svek dej
Du svek mej
Vi svek varandra

Det är bådas fel så vi kan sluta skylla på varandra nu..

*love*

4 kommentarer:

The One and Only sa...

Jag svek dej
Du svek mej
Vi svek varandra

Det är bådas fel så vi kan sluta skylla på varandra nu..

Stämmer så jävla bra... o du har så jävla rätt oxå...
För det är ju oftast så det är när nåt händer...


Kram

Lisandra sa...

precis..
kram

Jennan sa...

otroligt hur folk orkar,jag kan visserligen oxå älta i saker..Men vet oxå när det är dax o lägga ner...Jag kan bara tänka mig vem det är oxå,säger bara bry dig inte...

Sandra sa...

Kram...