måndag 16 mars 2009

Vill ha fredag nu!!

Idag har det varit en bra dag, va jätte kul att styla ordning modellerna på make up store idag, började kl 9 o blev klara vid halv fem, va lite segt att vänta ibland medans dom plåtade, speciellt när dom plåta i Norrköping o man fick sitta o vänta i 3 timmar på modellerna, men förutom de så flöt de på bra:)

Pratade med Petra idag oxå, en vän som ja känt sen många år tillbaka.
Vi bestämde att hon ska komma hit på fredag för att dricka vin o äta en massa gott o självklart babbla en massa, vi har ju inte pratat på ja vet inte hur länge, så de ser ja verkligen fram emot:)
Sa de till henne när vi prata i telefon, att de blir första gången vi sitter o dricker vin på normalt vis haha låter kanske knas men jisses va den tjejen o ja har haft tokigheter för oss:)
Hon, jag o Boxholm haha, ja ni de va tider de:)
Så nu vill ja ha fredag:)

Imorrn är det jobb igen o ända fram till fredag, hoppas de går fort!

Sitter o tittar på sista A nightmare on Elm street/Freddy Kreuger , riktigt kusligt är det haha.
Så ska väl kolla vidare, see you:)

*love*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp! Nej känner honom gör jag inte, vi brukar fiska ihop =) eller min pappa och han iallafall. Johan var med i Norge och fiska tror jag, det var pappa oxå. Var på fiskemötet förra veckan och då var han där, men jag var så osäker så jag våga inte fråga =) då ska jag kanske komma förbi en dag och klippa mig hos dig, vill bli av med lite hår. Var hos Sara sist på Studio i M-by, och det blev jätte fint, men jag tror jag vill ha kortare ändå =) Jag jobbar på Scandic City i Lkpg, stora glas hotellet. Har precis börjat på heltid igen efter mammaledigheten. Kramar

Anonym sa...

hej! vi måste ses nån dag snart, det va längesen nu =) kram

Anonym sa...

va visst lite snabb på knappen ;)