lördag 28 november 2009

Julpynta

Då va de lördag och som ja längtat efter denna dag, sovmorgon o sen va ledig, så underbart..
Varje morgon den här veckan när ja kämpat mej upp ur sängen pga av ajaj så har ja längtat efter den här dagen då ja kunde ta sovmorgon o ligga kvar i sängen:) för de e fasen de som e de jobbigaste med foglossningen, de gör förbaskat ont att ta sej upp ur sängen...

Men nog pratat om den skiten:) Just de fick havandeskapspenning, så ja jobbar min sista dag den 30 Januari, vilket känns riktigt skönt kan ja säga:)

Idag är Johan iväg o fiskar o jag har haft min gulliga farmor o min gulliga faster på fika besök:)
Bjöd på våfflor o kaffe, mums mums:)
Sen har ja fått upp alla adventsljusstakar, så nu känns de lite juligare:)

Resten av dagen vet i fasen va ja ska hitta på, mamma o Niclas kommer förbi en sväng sen, dom kom hem från utlandet igår som dom ser la ut som pepparkakor, usch blir att sätta på sej mkt kläder så man inte ser hur blek ja ser ut hehe:)
Annars som sagt blir de nog rätt lungt, har inget planerat så ja tar dagen som den kommer.

Pappa prata om en fika härom dagen så vi får la se om han hör av sej!

Nu ska ja dricka upp mitt kaffe sen ska ja nog slänga i en tvätt, dra ett varv med dammsugaren o bädda rent i sängen, fasen va kul de låter;)

xoxo

Inga kommentarer: