måndag 14 december 2009

Yr som man är:)

Kom nyss på att ja e en riktig yrskalle, varje gång ja gått in i en ny vecka har ja fått för mej att ja gör de på en onsdag, men de gör ja ju inte, de e ju tisdagar, så dumt att förlänga de hela när man inte behöver hehe, visserligen bara en dag men ändå hehe;)

Så imorrn går ja alltså in i v26 (25+0) jisses va tiden går fort. De känns inte som de va så längesen som man själv fick reda på att man va gravid o nu är de snart mars, eller ja iallafall relativt snart hehe;)
På onsdag e de dags för ett besök på mvc för att bla lyssna på bebisens hjärtljud (mys)

Foglossningen börjar kännas mer o mer nu, men samtidigt så har ja lärt mej att leva med de, går ju liksom inte göra så mkt åt, bara att härda ut!
Just de alla tror att vi ska få en liten flicka, typiskt folk att ha åsikter om att man har en typisk tjejmage o bla bla bla, men vi har ju inte kollat va de e så de blir en överraskning:)
Jag blir glad i vilket som, mej spelar de verkligen ingen roll va de blir, så länge bebisen mår bra:)

Nu ska ja lägga mej i soffan brevid min älskling:)

xoxo

1 kommentar:

Hella sa...

ja det brukar vara folks nöje att gissa :)
Jag ska inte säga någe jag gissar ofta med(Men har alltid fel på alla utan mina egna :)

Men det där med hur magar ser ut och allt sånt, jag läste en lista på alla sånna påståenden och Om de skulle stämma på hur jag mådde och såg ut under mina graviditeter så skulle Milan vara en tjej och Nellie en kille ;)


Så på mej var det precis tvärt om mot vad som sas! :)
Men jag kände själv på mej vad jag hade i magen :)


Hoppas allt e bra annars!

:) Kramar