tisdag 30 mars 2010

Fem generationer










Här hemma går dagarna fort som bara den, igår va de 4 veckor sedan Milo kom, han va beräknad att komma idag, men är glad att han kom tidigare, han förgyllar mina dagar den lilla killen:) Finns inga ord för hur glad ja är över att ha fått en liten son, han är mitt allt o ja älskar honom mest av allt i hela världen. är så glad över att ja har min lilla familj:)


Sen ja skrev sist, så har de nog inte hänt nåt speciellt, är fortfarande mkt fikabesökare, i stort sett varje dag, trodde de skulle lugna sej den här vecka, men icke, de e nåt varje dag:) men de e bara kul:)

Idag åkte vi till min gammelmormor som bor på ett ålderdomshem i skänninge för att ta lite kort, vi är nu hela fem generationer i släkten vilket känns jätte kul o vi är så glad att vi hann o ta ett sånt här kort:) det är alltid kul att ha:)

Sen vart den en promenad i solen med Milo o min älskade farmor, så himla härligt väder det är, nu är det verkligen vår:)

Känner vårkänslor i hela kroppen.... underbart:)

Hoppas att de är lika fint imorrn:)

För då blir de en promenad o fika på stan med pappa o på eftermiddan kommer en gammal klasskamrat sen högstadiet på en fika:)

Så ännu en toppen dag:)



Dags att sätta på kaffe för nu kommer Milos faster o kusiner snart på besök:)


xoxo

Inga kommentarer: