fredag 28 maj 2010

Amning

Godmorgon!
Har precis ätit lite frukost o sitter nu är som i vanlig ordning med en kopp kaffe:) Bäst att passa på medans Milo sover!

Måste bara berätta att Milo åt igår kväll kl halv åtta sen somna han där nån gång efter, sen vakna han inte förns halv sju imorse o ville ha mat o nu har han somnat om igen:)
Så himla skönt att man har en skrutt som sover bra på nätterna, så att man själv känner sej pigg, man orkar ju med så¨mkt mer då och ja tror man är en bättre föräldrer om man får några timmars sömn:)

Har även märkt att min mjölk börjat ta slut, kommer inte alls mkt nu.
men har förstått ett tag att de minskat, för Milo har kunnat sitta i en timme o amma o ändå inte vara mätt efter, o en timme e inge kul o sitta o amma o sen ändå att man måste ge flaska, man hinner inte så mkt annat om man säger så. och eftersom de ändå är så pass jobbigt med amningen så tror ja både jag o Milo kanske mår bättre utan den. Har märkt dom gångerna jag gett han ersättning att han mår bättre, men de e klart då är han ju mätt, när han får mat av mej så blir han ju inte helt mätt utan e de lite små hungrig hela tiden o de eklart att då blir man lite gnällig!
Så att den tar slut gör nog kanske inte så mkt!

Idag blir de lunch på Gusto igen, hehe stammis;)
Men idag blir de med min faster Caroline o sen vet ja inte om farmor o syrran skulle med oxå, sånt som märks:)

ha en bra dag alla:)

xoxo

Föresten är det nån som känner nån som kan fixa ett fint utseende på min blogg? Hojta till isåfall:)

Inga kommentarer: