torsdag 20 maj 2010

Mysdag....

Vakna upp till de här gråa o trista vädret va ju ingen höjdare, ja vill ha sol!
Jag som hade tänkt att vara ute med Milo hela dagen o hålla på i trädgården!
Men de blir man ju inte så pepp på nu så de får bli en dag med en massa mys istället:) jag klagar inte..
Kom på att sen Milo kom så har ja inte legat i soffan en enda gång o tittat på film, så här mitt på dagen, undra varför egentligen, för Milo är ju så himla snäll så han har ju inge problem med att ligga i mitt knä i soffan, men de e väl för att man har alla måsten som man känner att man måste hinna med!
Men idag tar ja o struntar i alla måsten! De blir mys med sonen istället:)

Milo blir bara bättre o bättre på nätterna:) han somnar som vanligt samtidigt som oss men förut har han vaknat runt 6 tiden på morgonen o velat ha mat, nu två dagar på raken så har han sovit ända till kl 8, fatta de e ju hur lyxigt som helst:)
Nu är det bara att vänta på att han ska somna lite tidigare på kvällarna oxå så att jag o älsklingen kan få lite egentid:)
Vilket som så är ja bara glad att han sover så bra min lilla skrutt:)
Nu har han visst somnat i babygymet haha, ja sova de kan han:)

xoxo

2 kommentarer:

Missidis sa...

Mys är ju alldeles alldeles underbart <3

Lisandra sa...

ja de e ju de<3