måndag 31 maj 2010

Ny vecka...

Då va måndagen här igenom o de e dags för en ny vecka......igen!
Fort går de!
Helgen har varit mkt bra, i fredags grillade vi lite o satt i soffan o bara hade de lugnt o skönt, på förmiddan på lördan så åkte vi ner på stan o käka frulle på skånska lasse sen tog vi en tur i dom få affärerna som finns;)
På kvällen sen va vi bjudna hem till svärmor o svärfar på morsdag middag, vilket oxå va mkt trevlig, men efter ett par timmar fick vi åka då sonen va på ett riktigt ilsket humör.
Och igår då, jo då va de ju mors dag, min allra första mors dag:)
Av min älskade son fick ja ett par träningsbyxor o ett par reebok skor. precis vad jag önskat mej:)
Va förbi mamma på en fika igår, annars va de rätt så lungt.
Putsade fönstrerna på altan o damsög o jag ni vet där man gör typ jämt!:)

Har ni hört talas om Zumba, ni vet den där träningsdansen som typ visar på tvshop?
iallafall så har en kollega till Johan fixat en sån cd till oss, och igår efter att Milo somnat så tänkte vi att vi skulle testa.
haha ja jisses, vet inte om de blev så mkt träning, låg mest dubbelvikt o garva o om ja garva åt mej eller Johan de vet i fan, säkert åt oss båda. skratta så mkt att ja höll på o pinka på mej:)
Tur att ingen såg oss:)
Vi får nog öva på de där lite mer, för de e säkert rätt bra träning bara man kan de:)

Nu måste ja äta upp min frukost o sen hoppa in i duschen, för sen kommer Emanuel hit!
xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha ha ha det skulle jag vilja se...