tisdag 11 maj 2010

Solen tittar fram

Va skönt de e o vakna o se solen lysa, blir man inte genast så mkt piggare då?
hade hört att de skulle va skitväder hela veckan så de här vart ju en glad överraskning:)
Idag vet ja inte riktigt vad vi ska hitta på, förutom att vi såklart måste vara ute i de fina vädret!
De ända vi har inplanerat idag är fika hos Samuel,Jenny o lilla Vanessa ikväll, men de e ju många timmar tills dess!

På babysången igår så somnade Milo hehe så ja kände mej mest löjlig där ja satt, eftersom han inte va med nåt;)
och vet väl inte riktigt om de e min grej egentligen men ja ska ge de en chans till, för ja tror ändå att de e bra för barnen, de märktes på dom som va några månader äldre att dom tyckte de va skoj:)

Har väl inte så mkt mer att skriva om, men om de sitter nån där hemma o inte har nåt för sej idag på dan så e de bara att slå en signal:)

xoxo

1 kommentar:

Sandra sa...

Nej nu är det banne mig dags att jag skriver in mig på körskolan så jag sen kan åka till er när lusten faller på! Kram kram