söndag 27 juni 2010

Midsommar







Då har Milos första midsommar passerat o den firades med mamma o Niclas i deras husvagn i vätterviken!
Hade de så bra som man kan ha, sol o bad god mat gott o dricka o trevligt sällskap:) toppen helt enkelt:)
Jordgubbstårtan jag hade gjort fick bra betyg oxå;) förstod väl de;)
Igår åkte vi hem rätt så skapligt för att måla huset, de e de ända vi gör nu för tiden känns de som, eller de väl Johan som målar, ja tittar mest på;) men jag har ju ett hus o Milo o ta hand om:) så de där med målningen, de får karlarna ta hand om:)

Igår kväll va vi bjudna hem till min svägerska o hennes man på lite grillning, mkt uppskattat, grillat tackar man aldrig nej till:)


På förmiddan idag så va Milos farmor o farfar, faster o kusiner här en sväng på en fika, farfar stannade kvar o har hjälp Johan att måla huset, nu är det inte så mkt kvar:)
Milo o jag har mest latat oss, legat ute i solen en sväng, men de vart även en lång promenad på eftermiddan!
Imorrn ska ja jobba för första gången sen Januari!!! ja jisses hur ska detta gå?!
De ska nog gå bra, kommer antagligen ha jäkligt ont i fötter o ben när ja kommer hem bara, e ju ett tag sen som sagt!
Men ja tror de kommer bli kul, ska bli skoj att träffa kollegorna igen, tyvärr så e de ju semster tidder så ja får ju inte träffa alla:(
Men fy satan va ja kommer sakna min lille pojke, usch har haft ångest i flera dagar nu, för de e ju en hel arbetsdag ja ska vara ifrån han:( men de kommer nog gå bra.
Mamma ska vara barnvakt o dom ska till Tranås o hälsa på Milos gammelmormor o morfar, så han får det nog kanon bra:) De e bara ja som tycker de e jobbigt o vara ifrån han så länge.
Får passa på att mysa med han idag som en tok:)

Nä nu ska jag gå ut o njuta av den här sommarkvällen:)
xoxo

Inga kommentarer: