tisdag 8 juni 2010

Tisdag

I förmiddags fick vi fin finbesök av Sara o Gussie:) synd att tiden går så fort när man har roligt, några timmar bara flyger förbi, men vi får helt enkelt ses snart igen:)
Jimmy från Färg&Golv va här oxå o titta på huset o vi diskutera färg o allt sånt o de va inget problem, de e bara att börja tvätta trät på huset sen e de bara att måla:) skulle tro att vi börjar lite smått i helgen sen blir de väl att måla nästa vecka, vi får även hjälp av min pappa o sen ska min bror o Johans systers son hjälpa till:) kommer bli kanon bra:)

Efter fikabesöket så kom pappa, och vi tog två varv i spåret, skönt som attans:)
Hoppas ja hinner med de imorrn bitti igen, men vi får la se. jag o Milo ska till Motala med Karin,Emma o Lowa vid 11 så vi får se vad som hinns med, beror på hur länge vi sover:)
En tur till Motala imorrn ska bli trevligt, om vädret är bra vill säga annars så tar vi Ikano huset istället, i vilket fall så ska de bli kul bara hitta på nåt med flickorna:) stackars lilla Milo, omringad av brudar:)

Milo somna klockan nio ikväll o Johan jobbar o de va inget Desperate Housewives, snacka om boooooring, tur att min kära vän Karin ringde o lyste upp min kväll:)

Dags att krypa ner i sängen då kanske!

xoxo

Inga kommentarer: