söndag 29 augusti 2010

Blickar tillbaka

Har legat i soffan med datorn o bläddrat bakåt här i min blogg som jag började skriva i januari 2008, det har hunnit bli ett par inlägg sen dess.
Och jag har verkligen skrivit om nästan allt, från det att jag bodde i Gbg o jobbade på salong shape o alla utekvällar till att jag träffade Johan o när jag sen flyttade hem till honom, vi renoverade hans lägenhet, sen började jag jobba på HC sen kom julafton, då vi förlovade oss:)
Sen har allt bara rullat på de blev vår o vi köpte huset som vi flyttade in i, i höstas sen fick vi reda på att vi vänta barn, sen kom vår lilla skrutt o nu är vi där vi är idag, kan inte fatta hur mkt man har hunnit med.
Jag har delat med mej av glada stunder men även stunder som varit jobbiga då man haft såna dagar då man saknar vänner man förlorat...
Jag har delat med mej av tiden i gbg o mest av allt har jag delat med mej av kärleken till Johan o våran son Milo:)
Sen ser man även skillnad på inläggen jag skrev för 2 år sen till dom man skriver nu, och såklart man gör det jag har ju växt..
Och då kretsa mitt liv runt party nu kretsar det runt Milo, Johan o min familj:)
Är glad att jag har bloggen att gå tillbaka till o läsa allt ja skrivit, för när ja läser det så kan jag känna det jag kände när jag just satt o skrev det inlägget, vilket är rätt häftigt:)
vet inte vad ja fått ut av att skriva det här inlägget men nu har ja skrivit det o orka radera det nu när jag suttit o skrivit allt de här;)

1 kommentar:

Linda Olsson sa...

Sv; Hihi, jaa kanske :P