onsdag 25 augusti 2010

Body Pump

Kom hem för en stund sen från ett Body pump pass o nu känner jag att jag lever kan jag lova er, fy satan va jobbigt det va MEN så kul:)
Nåt jag verkligen kommer att göra om, men ska nog ta det lite lugnare då;)
Idag gick jag dit med inställningen, att de här e väl inget, och så slängde ja på en massa vikter.... skulle jag INTE ha gjort, jag orkar knappt bära mej själv längre...
Ska vara nere på stan kl 11 imorrn, får nog börja gå vid 8 om ja ska komma i tid;)
haha skämt o sido, de va riktigt kul som sagt men satans jobbigt och ja sjukt ont i kroppen lär ja ska ha imorrn, men det är bara att gilla läget, är ju skönt att veta att man gjort lite nytta;)

Kim o Zeldon kom aldrig idag, pga av att dom va tvungna o va hemma med deras hund som varit hos veterinären, så vi får helt enkelt ta det nån annan dag, även Kim ville vara med när vi ska ses mammor o barn så de e ju kul, hon kunde dock inte imorrn men förhoppningsvis nästa vecka. och imorrn är det ju vi ska ses (mammor med barn), det ska bli jätte kul, gissar att vi bestämmer en ny dag o tid redan imorrn inför nästa gång så ni som ville men inte kunde imorrn kan vara med nästa vecka:)

Nu ska jag ta o lägga mej känner jag...

2 kommentarer:

Linda Olsson sa...

Kul att du är med! :)

Amanda sa...

Så kul med bodypump! Och det där misstaget att lägga på för mycket vikter tror jag banne mig alla som provat har gjort någon gång. :) Men man lär av sina misstag. Man får ju faktiskt en minst lika bra träning även om man inte tar kål på sig själv på köpet. ;)
Jag ser fram emot när jag kan börja gå på pass igen. Finns så många olika att prova på med! Kul!!