lördag 21 augusti 2010

Lördag:)

Klockan 8 imorse vakna jag av att jag hörde sonen ligga o babbla, gick in till hans rum o där låg han längst ner i sängen o pratade för fullt o lekte med napparna, så söt han är min lilla busunge:)
När han sen märkte att jag stod i hans rum så sken han upp som en sol, så då bar jag in han till våran säng för lite morgonmys:) underbart:)

Men sen va de dags för frukost o sen dess så har ja städat o tvättat här hemma, skönt att ha de gjort, nu ligger Milo ute i vagnen o sover, kom världens skur nyss, tur han har tak över huvet:)
Och eftersom jag redan städat o grejat så får man passa på att dricka kaffe o sitta lite vid datorn medans lillkillen sover:)

Igår va vi på PÅ Lunch med Milos morfar o käkade, riktigt gott måste jag säga, dit kommer jag nog gå fler gånger:)
Himla bra koncept oxå, som igår kunde man välja mella kött lr fisk o då får man de på en tallrik sen får man gå o plocka resten själv, så som sallad, såser o potatis o ris o sånt:) Himla bra tycker jag!
Sen igår eftermiddag vart de en tur till Lunby för att simma lite, och så skrev jag upp mej o Emma på vattengympa på måndag, då jäklar e vi på hugget:)
Och på kvällen vart det tacos hos Milos farmor o farfar!

Nu är Johan iväg o spelar innebandy, är ju BT mästerskapen idag, dock så ska vi inte vara med ikväll, vi avboka ju oss då vi trodde först att vi skulle åkt till sthlm den här helgen men så blidde de ju inte, men de gör inget för ikväll kommer min morbror Emanuel o hans tjej hit o käkar:) vilket ska bli jätte trevligt, hoppas på att de inte regnar bara för vi tänkte vi skulle grilla!

kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vad kul att du vill beställa ett armband hör av dig igen med din mejl så mejlar jag uppgifter till dig om bet mm mvh malin

http://smyckestokig.blogg.se/

el

mp.smycken@hotmail.com