måndag 23 augusti 2010

Ny vecka

Då va det måndag igen, som vanligt så går helgerna så himla fort, men va spelar det för roll när man har trevligt:)
Som i vanlig ordning så ligger Milo ute i vagnen o sover o jag sitter här med en kopp kaffe, skönt med rutiner är det!
Vaknade kl 8 idag o Milo sov fortfarande i sin säng:) inte alltid men ofta brukar de vara så att han får komma in till våran säng på morgonen när Johan åker till jobbet, för han brukar vakna till lite när Johan grejar, men inte idag han sov som en stock:) dom två nätterna i början av förra veckan, hade nog med tänderna o göra, eftersom dom ploppat fram nu:) så det är skönt att han sover lika bra som han brukar göra nu:)

Idag har vi mkt roligt att se fram emot, snart kommer min syster hit o myser med oss, sen ska vi på info möte ang babysimmet som börjar på torsdag o sen ikväll ska jag o Emma på vattengympa:))) vilket ja ser jätte mkt fram emot, alla säger att det är jätte kul o sen ska de tydligen vara himla bra träning oxå:)
Fast de ja längtar mest till är babysimmet på torsdag, som ja längtat, i våras kunde vi ju inte gå på nåt sånt för då va han ju för lite när det började, men nu så!
Och ja tror han kommer tycka det är jätte skoj, för att bada de gillar han verkligen:)

Nä nu ska ja dricka mitt kaffe!

1 kommentar:

Johanna sa...

Glöm inte vattenflaska till vattengympan säger jag bara ;) Första gången jag gick på vattengympa tänkte jag att svettas eller blir varm på det sätter blir man väl ändå inte. Men vatten va ett måste kände jag hehe.