torsdag 19 augusti 2010

Somnar själv:)

Nu två kvällar på raken så har Milo somnat utan att jag har behövt att vagga honom till sömns, vilket jag alltid har behövt göra förut, så de känns jätte skönt att han kan somna själv nu, jag har lagt honom i sin säng sagt god natt o gett han en puss sen tar det ca 5 minuter sen sover han som en stock:) sååå skönt:)
Speciellt eftersom de va två kvällar då han va så lessen!
Men dom är som bort blåsta:)

Ännu en dag med regn, så himla dystert, speciellt när det regnar en hel dag såhär:( hoppas på bättre väder imorrn då ska vi käka lunch med Milos morfar på ett ställe som heter På Lunch, har aldrig ätit där men alla säger att det är jätte gott, så det ska bli kul o testa!
Får se om ja kanske hinner med en tur till gymet oxå, jag hoppas det:)

Nu ska ja lägga ner datorn sen ska jag o min älskade titta på Beck filmen som visas på tv 1000 Nordic ikväll!

kram

1 kommentar:

Johanna sa...

Blev ju så avis när din blogg blev så fin så Ewa var supersnäll och fixade min också. Gud så hon är duktig! Va skönt att du nu sluppit att vagga honom till sömn. Det kanske var en utvecklingsfas han gick igenom när han varit sådär ledsen 2 kvällar och nu funnit lite ro :)