måndag 16 augusti 2010

vardagsbestyr

Tvättmaskinen är igång, dammsugarn har fått göra sitt, här har alltså dagen börjat. Men först börja den med morgonmys som varje morgon:) Den bästa stunden på hela dagen är morgonen, då myser vi så mkt det bara går o Milo är så härlig, han ligger opå sidan o tittar på mej o sen tar han sina söta små fingrar mot min mun o ska brumma:) så härlig:)

Men nu har vi varit vakna i några timmar o just nu ligger Milo ute i vagnen o sover o då fastna jag här med en kopp kaffe:)
Idag har vi inget planerat, mer än att mamma o syrran kommer hit sen för att bli klippta, är väl på tiden;)
hade hoppats på en tid oss vårdcentralen men dom skulle inte ringa upp förns kl 16.00 så de blir väl inte förns imorrn.
har haft sån himla värk i mina knän sen förra veckan, har antagligen kommit i samband med träningen, men nu har ja vilat från den i 4 dagar men det har bara blivit värre, så det är lika bra o kolla upp, mamma o mormor har problem med knäna o har fått varit o tappa dom på vätska flera gånger, så dom tyckte de va lika bra att ja kolla upp de o jag håller med för den här värken e som en rejäl tandvärk o de e inget jag vill gå med!
Men forhoppningsvis får jag en tid för imorrn!

xoxo

Inga kommentarer: