fredag 17 september 2010

Min älskade son....


En längtan, en lycka, ett barn, ett hopp en gåva från himmelen jag just har fått.
Två händer, två fötter, ett ansikte så sött ett efterlängtat litet barn jag just har fött.

Ett skrik, ett skratt, en kropp så varm ett vackert litet barn jag håller i min arm.
Ett hjärta, en själ, ett helt nytt liv ett barn som ska ta världen med flera små kliv.

Ensam, vilsen och lite rädd ibland i mörkret du famlar efter en hand.
Sorgen och glädjen följer dina spår livserfarenheten är följden du får.

Mamma, barn, två hjärtan bildar ett,ett starkare band har ingen sett.
Något så stort en känsla så stark en kärlek som står på stadig mark.
***
Kärleken till min son är obeskrivlig, vackrare kärlek är svårt att finna
Milo du är mammas fina lilla gosse
Och jag älskar dej

2 kommentarer:

Sara, mamma till pseudotvillingar sa...

Ja härligt men det hade vart ännu bättre om hon kunde fortsätta sova, skulle lyfta över henne till sängen och hon blev helt hysterisk så än så länge har hon inte sovit nått idag (förrutom fyra minter i stolen), som vanligt *Suck*

Ella sa...

Vad gullig du är :)
Ja man tycker väl alltid att andra har det fint, jag tyckte ni hade jättefint hemma!
Men som sagt, finns alltid saker man vill ändra hemma hos sig själv.
Ha en mysig helg :)