tisdag 12 oktober 2010

Han får mitt hjärta att smälta:)

Idag sent på eftermiddan ligger Milo på golvet o leker med sina leksaker, medans ja grejar i köket o helt plötsligt så hör jag mamama:) Jag hoppade upp o ner o bara Johan Johan hörde du han sa mamma:) O då så kom de igen, åh älskade unge! Så himla häftigt, vilken lycka:)
Lite senare vart det även vavava, vet inte men de lät lite som pappa, men de e ju skit samma, huvudsaken e ju att han säger mamma;) haha nävars, pappa kommer nog snart oxå tror ja:)
Min lilla älskling börjar bli så stor:)
Mamma älskar dej Milo:)

2 kommentarer:

M. sa...

Det måste vara en härlig känsla?! Men, jag som då inte har några egna barn än (kommer säkert förstå/ändra uppfattning om jag sätter egna knoddar till världen en vacker dag) tänkte lite "annorlunda" häromdagen... Är det egentligen så "roligt" när de lär sig säga mamma??? Min tanke var då att de kommer tjata efter mamma och att det blir en stessfaktor och att de på så sätt blir lite "mammiga"?! Kan tänka mig att jag har fel och jag kommer säkert känna ett lyckorus den dagen mina barn lär sig att säga mamma... Man tänker ju så mycket ibland... ;)

Johanna sa...

Å GRATTIS måste jag ju verkligen säga, så häftigt och fantastiskt! Vilken kärlek, där har han legat å kämpat för att få fram de viktigaste orden de möjligen kan säga hihi ;) Kram