torsdag 18 november 2010

Tandläkaren

Imorse hade vi en sån där mysig morgon då man inte ska iväg sådär tidigt så man måste fixa ordning sej direkt utan idag så har vu ätit frukost i lugn o ro, vi har busat en massa i Milos rum, vi myste även ner oss i soffan en stund o tittade på Alla vi barn i bullerbyn:)
En skön morgon helt enkelt. Så här glad har Milo varit idag:)
Efter våran mysigt morgonstund så va det dags för tandläkaren för Milos del, tog väl ca en kvart o de ända dom gjorde va att ge oss lite info om vad man ska tänka på o så.
Nu på eftermiddan har vi varit på babysim, idag fick Milo dyka från kanten o ja de gick ju hur bra som helst:)
Nu sover lilleman sen länge tillbaka, man blir trött av att bada.
Det blir även jag och en satans huvudvärk har jag oxå, som ja tycker har förföljt mej i veckor nu, verkar inte vilja förvinna:(

Milo sköter brasan här hemma;)

Nu ska ja lägga mej i soffan o bara vara!
God natt på er!

1 kommentar:

Ella sa...

Nej jag saknar inte heller att vara ute och som sagt långa telefonsamtal funkar inte riktigt längre.
Men någon att prata med om sånt som ligger långt inne skulle vara skönt ibland, eller även bara prata om helt vardagliga saker.
Oskar är inte så jättebra på att prata heller, så då känner man ännu mer att behovet finns.
Jag tror lätt det blir så när man fått barn. Blir ofta att man umgås i grupper, då är det inte lätt att bara öppna sig.
Men jag är också jätteglad och tacksam över att du tog tag i att vi träffades :)