fredag 5 november 2010

Känslig

Sen ja fick Milo så har ja blivit väldigt känslig, eller känsligare kanske ja ska säga, för ja va innan en väldigt känslig människa;)
Men nu kan ja börja gråta till baywatch, om de tex är ett barn son nästan drunknat o ni vet ju själva hur löjligt de programmet är, men så fort ja ser ett barn som råkar illa ut så gråter jag, för ja tänker att de där kunde lika gärna vara mitt barn o det värker i hela min kropp, vet att det är dumt att tänka så men man gör ju de, håller ni inte med?

Tittade på Providence förut o så va de en liten bebis som skulle få en spruta i ryggen o han grät så där hjärtskärande ni vet och gissa om ja började böla o Milo satt brevid mej här o bara tittade på mej o sen började han låta som en bil ni vet burrrrrrrrrrrrrr o då bara kände jag älskade unge vad ja är glad att du är här:)

Håller ni med om det här heller hur har det påverkat er när ni fått barn?

2 kommentarer:

Thea sa...

Jag får tårar i ögonen när jag ser en förlossning på TV... Sånt som visas lite för mycket nu. :P Unga mödrar och nått på MTV. Innan satt jag bara och rös och fick ont mellan benen. Nu får jag ont OCH glädjetårar. :P haha

Ella sa...

Haha jag satt med och grät till Providence förut!
Ja, man är allt lite känsligare.
Hoppas du mår bättre nu :)