onsdag 10 november 2010

Packa...

Idag ska de packas för fullt här hemma, för imorrn åker vi till stugan i Varberg:)
Sista maskinen tvätt är snart klart, så ja kan hänga upp de, sen ska nog allt va tvättat o klart så de bara är att "kasta" ner i resväskan!
Åh ska bli så skönt att åka iväg med lilla familjen o bara vara, tror det är precis vad vi behöver, bara åka iväg o ro om varandra:)
Precis vid havet bor vi så de kommer bli många härliga promenader, förhoppningsvis så ligger det även lite snö på backen där!

Men först innan vi ska till Varberg blir det ett stopp i Ullared, det är ju ett måste:)
Och ja är så shoppingsugen så ja längtar massor:)
Tror vi kommer få 4 underbara dagar!

Idag har Milo o jag tagit en lite promenad ute i det fina vädret, snöade lite lätt när vi va ute o de tyckte Milo va jätte kul, jisses va han kollade på alla flingor som föll från himlen. Antagligen lite konstigt att allt va vitt oxå;)

Nä dags att hänga upp tvätten!

2 kommentarer:

Elinor sa...

Tack för din kommentar! Jo, jag känner det att nu får jag fokusera på både mig å Matilda. Men man får inte glömma bort sig själv... Så nu köper vi en bröstpump å börjar med det så kanske Robert kan ta något mål på natten :)

Vad fin din son är! Ursöt verkligen!

Hoppas att du får en härlig kväll (eller dag, beroende på när du läser detta!)

/Elinor

Hanna sa...

Jag tror också det kommer gå fort nu sista tiden :)

Tack så mycket! :)