måndag 15 november 2010

Stolt mamma

För varje dag som går så imponeras jag bara mer och mer av vad Milo lär sej, han utforskar allt (helst sånt hans mamma inte vill, typ kontakter ooch sladdar) och det ska klättras på precis allt, han skrattar högt åt sej själv, han "pratar" hela tiden och nya ljud är ju hur kul som helst att göra,och gärna så högt som det bara går;)
Ålar i 110 gör han också,man hinner knappt med, han är där han vill vara inom 1 sekund.
Underbara unge säger jag bara, vad jag älskar denna lilla varelse, jag kan inte förstå att jag och Johan har gjort honom och så bra det blev:)

Men alla dessa upptäckter betyder ju även en hel del tårar, går ju inte alltid som man vill när man ska klättra på allt, blir ju lätt att man ramlar o slår sej, och gråter man inte för att man slår sej, så gör man det för att det inte alltid går som man vill.
Och ibland vill sonen min lite för mycket, mer än vad han klarar av, men va tapper han är som försöker, hur ska man annars lära sej?

Min fina lilla gosse, jag är så stolt över dej:)
Mamma älskar dej!

3 kommentarer:

Ella sa...

Haha ja du ser det är inte så lätt. Men helt ärligt, den vi har nu är inga fel på. Vi ska nog ha kvar den också för det är så många plus med den att jag inte riktigt vill släppa den, än.
Ni var väl lite inne på en sån? Sett många såna i väldigt fint skick på blocket :)
Ja jag tror alla dom där passar oss, så det är bara att försöka bestämma sig. Hittat en jättefin Emmaljunga Scooter i Norrköping! Men så ska vi ju till Stockholm nästa vecka och då vill jag kolla in Kronan vagnen, är bara att hålla tummarna att den i Norrköping finns kvar om jag inte gillar Kronans vagn :P
Ses imorrn! Kram

Linda Olsson sa...

Tack så mycket! :)
Kram

Hanna sa...

Jag har laddat upp med serieboxar och tv-spel..haha.

Ne, man vet ju aldrig när han tänker komma.. :S