fredag 17 december 2010

Dag 13 - Den här veckan

Måndag:
Började morgonen tidigt med Lucia mys med några av mammorna o deras barn här hemma:) Efter det så kom Sandra o hennes söta dotter Olivia hit på en fika, och på kvällen sen tränade jag body pump:)

Tisdag:
Min kollega Camilla va här och umgicks med mej o Milo, blev en fika här hemma o en god lunch på stan, efter det va mamma barnvakt åt Milo o jag o Johan åkte till Linköping och Ikea för att fixa det sista med julklapparna.

Onsdag:
Mamma/barn träff hemma hos Ella o Millie:)


Torsdag:
Frida va här o hälsade på och tog en fika, sen kom min kusin Yennifer förbi o hälsade på, hon följde även med på babysimmet som va på eftermiddann syster följde även med:)

Fredag:
Idag ska ja o Milo till Emma o Lowa o fika en sväng:)
När Johan slutat jobbet så åker vi nog o köper oss en gran, sen ikväll ska vi hem till mamma o Niclas för att fira mamma som fyller den 26 dec, men hon firar det idag istället:)

Lördag:
På morgonen ska ja träna, på kvällen kommer familjen Hammarlund hit o käkar o umgås med oss!

Söndag:
Då ska vi till min mormor och morfar i Tranås på adventsfika:)


Ja så här ser denna vecka ut, fullt upp som ni ser:)

Inga kommentarer: