tisdag 28 december 2010

Julafton och Juldagen i bilder

Milo fick krama tomten:) Så här såg granen ut hos min farmor o farfar där vi va först!

En förväntansfull Milo:)


Milo o min kusin Jennifer busar:)



Jag o min underbara son:)




Milo öppnar paket:)





Här är lite av julklapparna Milo fått:)
Nu kan Milo o ja glida runt på cykeln i vår, han fick såklart en cykelhjälm till oxå :)






Den här gåvagnen gillade han skarpt, fanns ju massa som lät på den oxå :)







Fick även en brio gå vagn o den va ju såklart oxå jätte rolig :)








Man kan ju sitta i den också ;)








Här är lite av alla kläder han fick











En del av leksakerna som låg i julklapparna










Den här fina stolen låg i det största paketet:)













Den här fina bobbycar bilen en volva c 30 låg i ett annat stort paket:)













Den här fina pippitröjan har min mormor gjort själv:)















































Den här fina tavlan fick Milo av Elin, jättefin o passar honom som handen i handsken, tavlan har hon gjort själv:)




Julklappar:
*Bobbycar
*Brio gåvagn
*Brio leksaker
*Fischer pricer leksaker
*Gunghäst
*Cd-spelare
*Böcker
*2 st Nike dresser
*En stol
*Skor
*En himla massa kläder från alla möjliga märken
*En pulka/skid hjälm
*En cykelsadel lr va det kallas?
*En cykelhjälm
*Pengar
Och sen skulle ja gissa på att ja glömt typ hälften , men han fick en himla massa julklappar iallafall o allt va verkligen jätte fint:)













1 kommentar:

Hanna sa...

Vilka fina julklappar :)