tisdag 25 januari 2011

Fina saker i min brevlåda:)

Igår damp dom nya kalendrarna från Optimalprint ner i min brevlåda och jag är super nöjd:)
Ännu en gång så rekomenderar ja er att gå in här och beställa kalendrar mm, så himla bra service och ni ser ju vad fina kalendrarna blir :)

Så här ser framsidan ut: Här är resten av bilderna:)





Sen kom även inbjudningskorten som snart ligger i brevlådan hos vara familjer och släktingar:)
Nu är det inte långt kvar till Milo fyller 1 år, min stora kille, vart tog tiden vägen?

Så här fina är inbjudningskorten:






1 kommentar:

Elinor- Matildas mamma sa...

Vilken snygg kalender!! DET ska jag göra nästa år, när man har lite mer bilder på Matilda från sommaren etc! Tänk va, att dom ska bli så stora... jag kan inte förstå det. Milo är ju jättestor ska Matilda också bli det? ;)

Nä, alltså jag är grym på muffins! MEN jag har tråkiga recept. Å nu vill jag ha lite nytt! Men idag blev det maränger istället... sött å gött ;)

Kram kram!